نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي

ایرانگردی

جوایز «گاتهام» نامزدهایش را شناخت

به گزارش آی فیلم 2،  با اعلام اسامی آثار حاضر در جشنواره جوایز گاتهام، فلم های «داستان ازدواج»، «وداع» و «الماس‌های تراش نخورده» بیشترین نامزدی را در این جوایز کسب کردند.

این فلم‌ها از پروژه‌هایی هستند که توسط فلمسازان مستقل ساخته شده‌اند و هر یک سه نامزدی به دست آوردند که شامل بهترین فلم بلند هم می‌شود.

اسامی نامزدهای جوایز گاتهام ۲۰۱۹ ، از این قرار است:

بهترین فلم:

فیلم داستان ازدواج

«وداع»، «شیادان»، «داستان ازدواج»، «الماس‌های تراش نخورده» و «امواج»

بهترین کارگردان نوظهور:

فیلم آخرین مرد سیاهپوست در سانفرانسیسکو

«لورا دی کلرمونت تونر» برای «موستانگ»، «کنت جونز» برای «دایانا»، «جو تالبوت» برای «آخرین مرد سیاهپوست در سانفرانسیسکو»،‌ «اولیویا وایلد» برای «بوک اسمارت»

بهترین فلمنامه:

فیلم وداع

«لولو وانگ» برای «وداع»، «تارل آلوین مک‌کرینی» برای «پرنده بلند پرواز»، «جو تالبوت» و «راب ریچرت» برای «آخرین مرد سیاهپوست در سانفرانسیسکو»، «نوآ باوم‌باخ» برای «داستان ازدواج»

بهترین بازیگر مرد:

فیلم فانوس دریایی

«ویلم دفو» در «فانوس دریایی»، «آدام درایور» در «داستان ازدواج»، «آلدیس هودج» در «شفقت»، «آندره هالند» در «پرنده بلند پرواز» و «آدام سندلر» در «الماس‌های تراش نخورده»

بهترین بازیگر زن:

فیلم دایانا

«آوکافینا» در «وداع»، «الیزابت ماس» در «رایحه او»، «مری کی پلیس» در «دایانا»، «فلورنس پو» در «نیمه تابستان» و «آلفری وودارد» در «شفقت»

بهترین بازیگر نوظهور:

فیلم پسر شیرین

«جولیا فاکس» در «الماس‌های تراش نخورده»، «آیسلینگ فرانسواز» در «بلبل؟»، «کریس گالوست» در «به من آزادی بده»، «نوآ جوپ» در «پسر شیرین»، «جاناتان میجرز» در «آخرین مرد سیاهپوست در سانفرانسیسکو» و «تیلور راسل» در «امواج»

سریال جدید-بلند:

سریال چرنوبیل

«چرنوبیل»، «دیوید مرد می‌سازد»، «دوست فوق العاده من»، «باور نکردنی» و «وقتی آنها ما را می‌بینند»

سریال جدید-کوتاه:

سریال عروسک روسی

«پن ۱۵»، «رامی»، «عروسک روسی»، «توکا و برتی» و «نرسیده»

مراسم اهدای جوایز گاتهام دوم دسمبر در نیویارک برگزار می شود و اولین گام در فصل اهدای جوایز سینمایی است. هر چند با توجه به برندگان این جوایز نمی‌توان همیشه برندگان اسکار را پیش‌بینی کرد، زیرا هیئت کوچکی از روزنامه‌نگاران و فلمسازان به این فلم‌ها رای می‌دهند، اما انتخاب آنها می‌تواند برای دیده شدن فلم‌های مستقل موثر باشد.

جوایز گاتهام ، یک رویداد هنری امریکایی است که هرساله به سازندگان فلم‌های مستقل طی مراسمی در نیویارک اهدا می‌گردد. 

مراسم اهدای این جوایز که مختص بهترین فلم‌های مستقل سال است، حدود پنج هفته دیگر برگزار می‌شود و در آن، بهترین فلم‌های سال ۲۰۱۹ که خارج از شش استودیوی بزرگ هالیوود تولید شده باشد، معرفی خواهد شد.

فلم‌های مستقل معمولاً با بودجه‌های کم تولید شده و در زمان اکران عمومی، از تعداد محدودتری سالون نمایش برخوردارند. برندگان جایزه گاتهام، همیشه از شانس خوبی برای دیده شدن، میان انبوه آثار استودیوهای بزرگ هالیوود برخوردارند.

ح ح 

این مطلب را به اشتراک بگذارید